Klachtenregeling

Advocatenkantoor Bayrak hecht grote waarde aan de tevredenheid van de cliënt. Ik zal er alles aan doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je ontevreden bent over een bepaald aspect van mijn dienstverlening. Hieronder staat beschreven wat je dan kunt doen. 

Wanneer je ontevreden bent over de totstandkoming en de uitvoering van een overeenkomst van opdracht, de kwaliteit van de dienstverlening of over de hoogte van de declaratie ben je bij deze verzocht je bezwaren eerst voor te leggen aan mij. Ik behandel een klacht volgens een procedure, die staat beschreven in onze kantoorklachtenregeling. Die vind je hieronder.

Ik zal in overleg met jou zo snel mogelijk een oplossing voor het gerezen probleem proberen te vinden. Deze oplossing zal altijd schriftelijk aan je bevestigt worden. Binnen vier weken kan je de schriftelijk reactie op je klacht tegemoetzien. Mocht onverhoopt van dit termijn afgeweken moeten worden, dan word je daarvan tijdig op de hoogte gesteld, met vermelding van de reden en de termijn waarbinnen je een reactie kunt verwachten.

Indien je een klacht hebt en dat laat weten, stel ik dat op prijs. Je kan ervan verzekerd zijn dat alle gegronde klachten meegenomen worden in de evaluatie van het kantoor en ik zal mijn uiterste best doen om een eventuele herhaling te voorkomen.

don't call us.
we will coconut
you

organic pop up market store is heading your way​